Reklama na Internetu

Get it

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Petr Stuchlík
Other Authors
Martin Dvořáček
Document Type
Books
Physical Description
226 s. : il. ; 23 cm
Published
Praha : Grada, 2002
Edition
1. vyd.
Series
Manažer
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0201-0

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
status_unknown_message
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1098.261
Outside loan
status_unknown_message
Vol.výběr
VV 1p
659 STU 2-1098.261