Reklama na Internetu
Get it
Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této
oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Main Author
-
Petr Stuchlík
-
Other Authors
-
Martin Dvořáček
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- 226 s. : il. ; 23 cm
-
Published
-
Praha :
Grada,
2002
-
Edition
- 1. vyd.
-
Series
- Manažer
-
Subjects
-
Bibliography
- Obsahuje bibliografii
-
ISBN
- 80-247-0201-0