Reklama na Internetu

Chci si vypůjčit

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Stuchlík
Další autoři
Martin Dvořáček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
226 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-0201-0

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000588106
003 CZ BrMZK
005 20100128125157.0
007 ta
008 020222s2002 xr e f cze d
015 |a cnb001088398 
020 |a 80-247-0201-0 
035 |a (OCoLC)51188955 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 004.7  |x Počítačové sítě  |2 Konspekt  |9 23 
080 |a 004.738.5  |2 MRF 
080 |a 659.19  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Stuchlík, Petr  |7 jn20001227636  |4 aut 
245 1 0 |a Reklama na Internetu /  |c Petr Stuchlík, Martin Dvořáček 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2002 
300 |a 226 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Manažer 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a internet  |7 ph117022  |2 czenas 
650 0 7 |a internetová reklama  |7 ph137256  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Dvořáček, Martin  |7 jn20001227637  |4 aut 
830 0 |a Manažer  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:c02289f0-2260-11e2-85be-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b 2-1098.261 
990 |a BK 
996 6 |b 2610153292  |c 2-1098.261  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 16  |p p.v.  |w 000588106  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000588106.MZK50000588106000010 
996 7 |b 2610159556  |c 2-1098.261  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 101  |p kup  |h 659 STU  |w 000588106  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000588106.MZK50000588106000020