Jak získat a udržet zákazníka

Get it

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Timothy R. V. Foster, 1938-
Document Type
Books
Physical Description
xii, 117 s. ; 22 cm
Published
Praha : Computer Press, 2002
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7226-663-2

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1107.102